![[...After the Media]: News from the Slow-Fading Twentieth Century [...After the Media]: News from the Slow-Fading Twentieth Century](/kep/978/193/756/116/1.jpg)
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 20.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 062 Ft off)
- Discounted price 9 561 Ft (9 105 Ft + 5% áfa)
10 623 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma Reprint
- Kiadó Univocal Publishing
- Megjelenés dátuma 2013. augusztus 1.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9781937561161
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem275 oldal
- Méret 203x127x38 mm
- Súly 404 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 33 0
Kategóriák
Rövid leírás:
In an overview of developments spanning the past seventy years, Siegfried Zielinski discusses how the means of technology-based communication assumed a systemic character and how theory, art, and criticism were operative in this process. [ . . . After the Media] advocates for a distinction to be made between online existence and offline being.
Hosszú leírás:
The media are now redundant. In an overview of developments spanning the past seventy years, Siegfried Zielinski’s [ . . . After the Media] discusses how the means of technology-based communication assumed a systemic character and how theory, art, and criticism were operative in this process. Media-explicit thinking is contrasted with media-implicit thought. Points of contact with an arts perspective include a reinterpretation of the artist Nam June Paik and an introduction to the work of Jake and Dinos Chapman. The essay ends with two appeals. In an outline of a precise philology of exact things, Zielinski suggests possibilities of how things could proceed after the media. With a vade mecum against psychopathia medialis in the form of a manifesto, the book advocates for a distinction to be made between online existence and offline being.